Перша рама нашого робота була зроблена з батьківської телевізійної антени, ми вирішили з неї виготовити раму для нашого робота. Вона зроблена з алюмінію – досить легкий і міцний матеріал. Колеса взяли зі старої іграшки «Луноход», а електромотори зі старих шуруповертів. У нас вийшла така конструкція.
Але ця конструкція не виправдала наших надій, тележка не змогла заїхати хоча б на невеличку перешкоду. І чотири електродвигуна по 18 В вимагали великих затрат майбутнього акумулятора.

Вибір типу шасі

Шасі - від французького сhâssis – основа, рама на якій монтують елементи та деталі радіотехнічних, електричних, радіоелектронних та інших приладів та пристроїв. Вибір шасі в першу чергу залежить від цілей та призначення робота. На них повинні розміститись контролер, драйвер двигунів, мотори, датчики, живлення, додаткові компоненти і модулі. Найбільш поширенішими є шасі на колесах, бо вони більш функціональні та дешеві. Ця схема шасі має двигун, який обертає колеса за допомогою рульової планки. При її повороті робот починає рухатись по колу, радіус якого змінюється кутом повороту рульової планки і швидкістю руху робота.

Колісне шасі

Головним плюсом цієї схеми є висока швидкість, а основним мінусом – маневреність, так як для здійснення маневру потрібний простір. Крокуючі роботи використовуються для руху по нерівним поверхням, сходам. 
Крокуюче шасі

Одна з більш оригінальних колісних схем шасі є Omni (multidirectional) схема. Вона дає змогу рухатись роботу у будь-якому напрямку без повороту навколо своєї осі, тобто робот немає ні передньої ні задньої частини. Це можливо за допомогою використання Omniколіс (рис. 2.4).
Omniколесо

Основним недоліком цієї схеми є складність розрахунку швидкостей двигунів для руху із заданою швидкістю у заданому напрямку.
Гусеничні платформи використовуються для бездоріжжя.

Гусеничне шасі
Ця схема забезпечує управління робота за рахунок різниці між швидкостями коліс, які рухають платформу. Плюсом схеми є її висока маневреність, платформа має достатню площу, де можна розмістити усі компоненти робота, а головне акумулятор. Мінус – зниження швидкості руху.

Підбір необхідних матеріалів

Розглянувши велику кількість варіантів шасі ми вирішили, що найбільш оптимальним у виготовленні є схема Dugu 6WD.
Але для завдань, які стоять перед нашою конструкцією достатньо чотири колеса.

Виготовлення шасі

До кожного з них ми прикріпимо по електродвигуну, які вставимо у пластикові трійники. Основою для плат, схем і акумулятора слугуватиме пластмасова кришка з під старого дитячого конструктора.
Спочатку запаяли два отвори трійників пластиковими заглушками і вирізав у них отвори для осей. У третій отвір вставив електродвигуни з припаяними проводами.

Виготовлення шасі

Длявиготовлення підвіски шасі було використано ПВХ водопровідні фітінги, а саме трійник та заглушки. Спочатку я запаявши два отвори трійників пластиковими заглушками і вирізали у них отвори для осей. У третій отвір вставили електродвигуни з припаяними проводами.


Схема елементу підвіски

Кожна пара двигунів з’єднана пружинами для максимально плавного пересування робота через перешкоди.
Конструкція амортизаторів

Наступним кроком було виготовлення П-образних профілів з листа пластмаси для закріплення двох двигунів у трійниках.

Готова конструкція 

Нарешті всі складові було зібрано водне ціле. Тим часом дівчата збирали електросхему та під’єднували плати.